Till över opererade Kalle Anka Idioter

Men hallå!
Jag HATAR över opererade människor som tror dom har rätt att se ner på andra, har träffat för många!
Jag tycker att det är ni som har dåligt självförtroende som måste operera er så ni får Kalle Anka läppar och så stora bröst att det ser ut som att ni skulle behöva två kundvagnar för att bära upp dom.
Jag pratar inte om alla har själv en del vänner som opererat sig (lagom) som aldrig skulle ro att dom är bättre än någon annan.

Som jag brukar säga om mig själv - Verken snygg eller söt men jävligt charmig. Hmm man kan undra vem som vinner i längden.








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha jadu ^^ Vackert är det ju inte... skrattretande om något!

2010-08-09 @ 16:38:29
URL: http://nat0.se
Postat av: Anonym

kolla min bloppis med bla. märkes kläder från RODEBJER. även hm med mera. :)



mvh /v

2010-08-10 @ 00:10:28
URL: http://minibloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback