Förkylning & baluppsättning

Hej alla godingar!


Jag har varit lite usel på att skriva men jag har haft en hel del att göra nu dessutom är jag verkligen super förkyld!
I söndags gjorde jag en baluppsättning plus en sminkning (fick rädda katastrofen)! Bilder kommer snart!
Och just nu förbereder jag får några större jobb med hårförlängningar!
Glöm inte rösta inför min tävling!

Tänke passa på att tipta om världens bästa hårprodukt:

Redken -  overnaight inpackning
gör ditt hår silkeslent, tillför håret
näring och fukt.
Använder själv denna och mitt hår mår så bra
så den är verkligen värd sitt pris! PROVA DEN!

Denna prodkt och många andra finnaer ni på LYKO klicka bara på annonsen till höger för att titta direkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback