fy fan för kirskål!!!

Hej alla

Jag har pluggat i malmö, bott i Hässleholm i lägenhet som på min fritid tycker om att sitta ute i city och ta en fika.
När jag flyttade ihop med min sambo till en liten håla utanför Hässleholm (inte för att Hässleholm är stort men de finns ju iaf ett city) fick man ju trädgård på köpet som måste skötas. Jag måste passa på att berätta att jag dessutom är asssss rädd för spindlar!
Idag bestämde jag mig för att inte bara sitta här och blogga utan faktiskt hjälpa honom lite i trädgården och få lite färg.
Dra ogräs fick jag inte göra eftersom jag inte ser skillnad på ogräs och blommor hahaha så han gav mig en såndär fräsare eller vad de nu heter så att jag kunde fräsa bort all KIRSKÅL (fan för dom Tyska munkarna som tog in kirskål till Sverige).
Ja jo jag började ju fräsa i mitt snygga linne och mina ögon (solglasögon) och den här jävla kirskålen skvätter över hela mig! min sambo skrattar så han håller på och dö och säger ja de kan ju skvätta lite medans jag står och har nära dödenupplevelser!
Hela jag ser ut som ett blodbad fast med växter med andra ord helt grönslajmig.
Min första tanke var att detta måste vara rena rama döden för huden men efter att ha tvättat av sig märker jag att de faktiskt inte var så tokigt med kirskål på huden för så här len har jag nog aldrig varit hahaha!


Kommentarer
Postat av: B

Finns det ingen bild på denna slajminpackning?;)=

2010-06-10 @ 20:43:30
URL: http://creativphotographer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns det ingen bild på denna slajminpackning?;)=

2010-06-10 @ 20:45:24
URL: http://creativephotographer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback