När din ansiktspeeling är slut!

Hur jobbigt är det inte när man upptäcker att peelingen är slut?

Här kommer ett super bra tips som jag själv alltid brukar gör om min peeling är slut.

Visste du att socker faktiskt inte bara är negativt utan fungerar super bra som peeling för både ansikte och kropp?

Blöt ansiktet och peela med vanligt strösocker så kommer du få ett otroligt lent resultat.
Ps. så slickar vi oss inte runt munnen under tiden (skratt).





Måste passa på att tips om en annan super bra peeling för aniktet som jag brukar köpa.

Lumene Clarifying Mineral Scrub är ett måste att prova!











Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Gjort idag? =)

2010-06-02 @ 18:41:22
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Bennan

jag har med provat den super bra och du tack för tiptes ska genast prova!

2010-06-02 @ 21:21:42
Postat av: Johanna

haha fan va bra min tog slut idag,

ska genast prova :)

2010-06-02 @ 22:01:53
URL: http://johannalewandowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback