Tips innan du köper ny parfym

Vem är inte trött på att man köp en dyr parfym och man måste tömma flaskan nästan samma dag för att parfymendoften försvinner för fort eller att den inte luktar lika gott som den gör i flaskan?

 
Att tänka på innan man köper parfym:

När du hittat en doft som du verkligen tycker om ska du testa den på insidan av handleden och gå med den i cirka en timme. Om doften fortfarande luktar gott och sitter kvar passar denna dig. Så här gör jag alltid när jag ska köpa en ny parfym då jag har väldigt svårt att hitta någon som verkligen passar och sitter kvar en hel dag på mig.

Prova jag lovar du kommer hitta en super god doft.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2010-06-01 @ 00:46:22
Postat av: Anonym

hej kära syssling puss puss

2010-06-01 @ 00:54:39
Postat av: who the fuck is

Smart tips där!

2010-06-01 @ 14:10:25
URL: http://whothefuckis.se/
Postat av: Itch

Bra tips! Tack!

2010-06-02 @ 17:20:47
URL: http://www.itchgirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback